Siirry pääsisältöön

Tätä mieltä olette – ensimmäisestä asiakaskyselystämme saatuja havaintoja

Julkaistu: 06.06.25

Kirjasto

Ensimmäisen asiakaskyselymme tulokset, joka toteutettiin 19.–25. toukokuuta 2025, esitetään tässä lyhyesti.

Kyselyssä esitettiin kaksi kysymystä kirjastokäynnin tyytyväisyydestä asteikolla 0–10. Vastaajilla oli myös mahdollisuus jättää vapaita kommentteja. Osallistuminen oli mahdollista joko paperilomakkeella tai verkossa.

Raaseporin kirjastot saavutti 80:n NPS-pistemäärän (Net Promoter Score) – selkeä osoitus asiakkaidemme vahvasta luottamuksesta ja korkeasta asiakastyytyväisyydestä Raaseporin kirjastoihin.

Saimme yhteensä 99 vastausta, joista 62 kävijää antoi 10 pistettä asteikolla 0–10. Alin saamamme pistemäärä oli 6. Keskiarvo oli 9,4!

Kyselyssä oli myös mahdollisuus jättää vapaaehtoinen avoin palaute, ja suurin osa kommenteista oli myönteisiä. Tarkistamme tulleiden ehdotusten toteuttamismahdollisuuksia ja otamme huomioon kaiken muun arvokkaan palautteen. Se auttaa meitä kehittämään sekä kirjastojen palvelua että viestintää muissa kanavissamme.

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!